Luvero Family
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Luvero Family

Islamic Forum of MIG33 Luvero Family
 
IndeksPortalLatest imagesPencarianPendaftaranLogin
Login
Username:
Password:
Login otomatis: 
:: Lupa password?
Luvero_family
Latest topics
» Soft smart setting v.2.10 s60v3
Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_icon_minitimeFri Nov 04, 2011 1:41 am by andrh1

» Aplikasi s60.V3 corel player 1.30
Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_icon_minitimeSun Sep 25, 2011 10:13 am by nyeropo

» Lock room anda
Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_icon_minitimeTue Sep 06, 2011 3:12 am by bajangstyle

» FORSAL3 EMOTE STORE by kariayam
Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_icon_minitimeWed Aug 17, 2011 2:28 pm by soelist

» Mig33+Opmin in 1 app
Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_icon_minitimeFri Aug 12, 2011 3:47 am by Ikaz_wong

» Mig33 4.5 tema freezerland
Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_icon_minitimeFri May 06, 2011 2:14 pm by madat

» Moderator2 LUVERO ??
Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_icon_minitimeWed Apr 13, 2011 12:45 pm by soul-sick

» VB Spy (SPY RUM MULTI IP)
Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_icon_minitimeWed Apr 13, 2011 12:41 pm by soul-sick

» TUNTUNAN KEHIDUPAN (semoga bermanfaat)
Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_icon_minitimeThu Feb 24, 2011 10:28 am by sky.bd

Top posters
rizqi11
Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_vote_lcapMaret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_voting_barMaret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_vote_rcap 
sky.bd
Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_vote_lcapMaret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_voting_barMaret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_vote_rcap 
soul-sick
Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_vote_lcapMaret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_voting_barMaret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_vote_rcap 
Virgin_eye
Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_vote_lcapMaret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_voting_barMaret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_vote_rcap 
s-cc
Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_vote_lcapMaret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_voting_barMaret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_vote_rcap 
Freedie
Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_vote_lcapMaret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_voting_barMaret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_vote_rcap 
anne ray
Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_vote_lcapMaret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_voting_barMaret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_vote_rcap 
kha-riem
Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_vote_lcapMaret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_voting_barMaret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_vote_rcap 
chif
Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_vote_lcapMaret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_voting_barMaret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_vote_rcap 
p0p
Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_vote_lcapMaret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_voting_barMaret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_vote_rcap 
Affiliates
free forum

Affiliates
free forum


 

 Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked"

Go down 
2 posters
PengirimMessage
rizqi11
co-admin
co-admin
rizqi11


Zodiac : Aquarius
Jumlah posting : 795
Age : 43
Lokasi : Jakarta Utara

Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" Empty
PostSubyek: Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked"   Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_icon_minitimeWed Apr 29, 2009 5:10 pm

moon.marvel menyampaikan
:
Hi all,
This morning when i am online a lot of users report to me regarding why
ayeong
kicking innocent user in the room so i ask all this users to send me email to moon.marvel@mig33.com and i had send email to sspidey, joemac, pc mam and eastern. Sspidey allready reply my email and yes they are all aware this is happening. So please calm everyone. unfortunately It can happened to everyone and yes i agree with all of u mig33 need to do something to protect us from hacker. Now if anyone got kicked by
ayeong
or this hacker. Please send email to me with the format like this.
Mig33 id
Room
time
And i try to put all this together and then forward it to sspidey to clear up all the history. Thanks
Kind Regards
-Ricky-

*****

berikut snapshot id staff mig33 ayeong pd saat di HACK
:
Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" Ayeong

-
Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" Enakjpg
-

Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" Reijpg
-

The HACKER is : mc.donald.duck

Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" Donaldjpg
-

Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" Xjpg
-

Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" Pashakickedjpg
-
Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" Ayeong
****

(sumber: jibril72 & ali_sakit)
thanks brother.
Kembali Ke Atas Go down
soul-sick
admin
admin
soul-sick


Zodiac : Taurus
Jumlah posting : 422
Age : 41
Lokasi : blacken earth

Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" Empty
PostSubyek: Re: Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked"   Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_icon_minitimeThu Apr 30, 2009 1:56 am

Thanks info & snapshotnya, mantap bener nhe hacker
:love:

id staff & admin yang di hack dah pada balik sama yang punya belum bro?

Gud topic :guesuka:
Kembali Ke Atas Go down
http://islamtradisionalis.wordpress.com
rizqi11
co-admin
co-admin
rizqi11


Zodiac : Aquarius
Jumlah posting : 795
Age : 43
Lokasi : Jakarta Utara

Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" Empty
PostSubyek: Re: Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked"   Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_icon_minitimeFri May 01, 2009 11:14 am

Ur welcome bro.
Alhamdulilah uda beres bro. Selama beberapa waktu id2 staff&admin yg terkena hack di karantina kan
:wekz:
tp skrg sdh dikembalikan / sdh dpt di gunakan kembali oleh sang empunya dgn admin power nya jg
:peace:
Kembali Ke Atas Go down
rizqi11
co-admin
co-admin
rizqi11


Zodiac : Aquarius
Jumlah posting : 795
Age : 43
Lokasi : Jakarta Utara

Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" Empty
PostSubyek: Re: Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked"   Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_icon_minitimeFri May 01, 2009 11:15 am

Ur welcome bro.
Alhamdulilah uda beres bro. Selama beberapa waktu id2 staff&admin yg terkena hack di karantina kan
:wekz:
tp skrg sdh dikembalikan / sdh dpt di gunakan kembali oleh sang empunya dgn admin power nya jg
:peace:
Kembali Ke Atas Go down
Sponsored content





Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" Empty
PostSubyek: Re: Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked"   Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked" I_icon_minitime

Kembali Ke Atas Go down
 
Maret&April: staff mig33 ayeong has been "Hacked"
Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 1
 Similar topics
-
» Maret&April: staff mig33 eastern_star has been "Hacked"
» Maret&April: admin mig33 satchmo has been "Hacked"
» Daftar Nama Staff / Team mig33
» Wajah Para Admin mig33 (+staff)
» Alamat mig33 pusat

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
Luvero Family :: INFO MIG33 :: Info staf, admin & merchant-
Navigasi: